Sağlık Bakanı Koca, COVID-19 ile mücadelenin birlikte yürütülmesini gerektiğini hatırlatarak, salgının mevki ayrımı yapmadığını söyledi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabı Twitter’dan açıklama yaptı.
Bakan Koca açıklamasında, COVID-19 salgınıyla mücadelenin hastalığa yakalanmış olanlara bırakılmaması gerektiğini ifade ederek, “Bu konuda, yanlış yere ısrar etmeyelim” dedi.
Koca ayrıca, “Dünyanın şu ana kadarki tecrübesine göre, salgın; sosyal sınıf, sosyal statü, zengin yoksul, köşe yazarı, gazete okuru, amir, memur, halk, mevki sahibi ayrımı yapmıyor” sözleriyle virüsün tehlikesini bir kez daha hatırlattı.
kaynak:TRT HABER
Son Güncelleme: 21 Temmuz 2020 | Etiketler: AB, AK PARTİ, ANKARA, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, EKONOMİ, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, Sağlık Bakanı Koca, SALGIN, salgının mevki ayrımı yapmadığını söyledi, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
«Единая Россия» провела в Нижнем Новгороде «День муниципалитета»
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере