Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sahillerde artan tatilci yoğunluğu üzerine COVID-19 uyarısı yaptı.
Sağlık Bakanı Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımla tatilcileri uyardı. Koca, “Birinci dalga sahillere indi. Tatilde dikkatli olalım” paylaşımını yaptı.
Kurban Bayramı tatili nedeniyle sahillere ve turistik beldelere akın eden vatandaşlar yoğunluk oluşturdu. Ege ve güney sahillerinden çekilen kareler yoğunluğu gözler önüne serdi.
KAYNAK:TRT HABER
Son Güncelleme: 02 Ağustos 2020 | Etiketler: AB, AK PARTİ, ANKARA, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, EKONOMİ, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, tatilcileri uyardı, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
«Единая Россия» организовала встречу со вдовами героев СВО в Предгорном округе Ставропольского края
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
Dağıstan Açık Sambo Şampiyonası, Birleşik Rusya’nın desteğiyle Kaspiysk’te düzenlendi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны