Hüma Okulları iftar yemeğinde Ramazan ayının bereketi ve mutluluğunu paylaştı.
Hüma Okulları tarafından düzenlenen iftar yemeğinde; Hüma Okulları yönetim kadrosu ile tüm çalışanları, Hızır İnsani Yardım ve Eğitim Derneği yönetim kadrosu, gönüllüleri, Aksaray Gökkuşağı İlim ve Kültür Derneği yönetim kadrosu, yetim, kimsesiz ve hafız öğrencileri ile öğretmenlerinin katılımıyla birlikte 150’ye yakın davetli buluştu.
Hüma Okulları Kurucu Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Mehmet Birekul İftar öncesinde yaptığı konuşmasını; “Ramazan ayının bu güzel ve bereketli günlerinde iftar soframızda sizleri ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğumuzu belirterek hoş geldiniz diyoruz. Birlik ve beraberlik ayı olan Ramazan ayının maneviyatını ve kültürünü oluşturarak yardımlaşmanın ve paylaşmanın değerlerini öğrencilerimize öğretme gayreti gösteriyoruz. Bu akşam davetimize katılarak bizleri onurlandırdınız. Katılımlarınızdan dolayı hepinize teşekkür ediyorum. Allah oruçlarımızı ve iftarımızı kabul etsin.” diyerek sonlandırdı.
HABER :BEDRETTİN YALÇIN
Son Güncelleme: 17 Nisan 2022 | Etiketler: Hüma Okulları, Hüma Okulları iftar yemeğinde Ramazan ayının bereketi ve mutluluğunu paylaştı, iftar yemeğinde, Ramazan ayının bereketi ve mutluluğunu paylaştı
İBRAHİM İPEK`TEN 14 MAYIS DÜNYA ÇİFTÇİLER GÜNÜ MESAJI
Radyo Dünyasının Efsane İsmi MAVİ, Betüş Ajans İle FunUp’ta Fırtınalar Estiriyor!
ANTALYA’DA MÜZİK DOLU GECE: “O SES MİMOZA’M” YARIŞMASI BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
TAKA UYGULAMASINDA ÖMÜR AJANS’DA ÜNLÜ RADYOCU MAVİ FIRTINA GİBİ ESİYOR
TFF Başkan Adayı Bekir Ayaz: Şehidin emaneti, gazinin fedakârlığı milli takımın ruhudur
Ayşe Derin Öktem’den Artık ruhsuz klipler devri kapandı