İnsani ateşkesi ihlal eden Ermenistan ordusu sivil yerleşim birimlerini hedef almaya devam ediyor.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı yaptığı açıklamada,Goranboy, Terter, Ağdam ve Ağcabedi bölgelerindeki sivil yerleşim birimlerine Ermenistan ordusu tarafından sabah erken saatlerden itibaren ateş açıldığı ve Azerbaycan birlikleri tarafından gerekli önlemlerin alındığı belirtildi.
KAYNAK: TRT HABER
Son Güncelleme: 16 Ekim 2020 | Etiketler: AK PARTİ, ANKARA, AVRUPA, AZERBAYCAN, BAHÇELİ, chp, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, DÜNYA, EKONOMİ, Ermenistan ordusu sivil yerleşim birimlerini hedef almaya devam ediyor, google, GÜNCEL, gündem, istanbul, İzmir, Kılıçdaroğlu, MAGAZİN, MHP, PANDEMİ, SAĞLIK, SİYASET, son dakika, SPOR, TÜRKİYE
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
«Единая Россия» проверила условия пребывания детей в пришкольном лагере в Губкинском (ЯНАО)
Novosibirsk’te Birleşik Rusya Halk Programı kapsamında bir bulaşıcı hastalıklar hastanesi inşa edildi
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Stavropol’da bir çocuk dama şampiyonası düzenlendii