Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Dünya Ekonomik Forumu Küresel Eylem Grubu üçüncü toplantısına videokonferans yoluyla katıldı.
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, toplantıya ilişkin detayları Twitter hesabından duyurdu.
Çavuşoğlu, Türkiye’nin yeni tip koronavirüs (COVID-19) salgını sırasındaki uluslararası çalışmalara katkılarını paylaştı.
Çavuşoğlu açıklamalarında şunları kaydetti:
“Dünya Ekonomik Forumu Küresel Eylem Grubu 3. Toplantısına videokonferansla katıldık. Ülkemizin salgın sırasındaki uluslararası çabalara katkılarını paylaştık. COVID-19 zayıf noktaları gösterdi ama şimdi daha iyi ve güvenli bir dünya yaratmak için fırsatlarımız da var. ”
KAYNAK:TRT HABER
Son Güncelleme: 15 Eylül 2020 | Etiketler: AB, AK PARTİ, ANKARA, BAKAN ÇAVUŞOĞLU, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, Dünya Küresel Eylem Grubu toplantısına katıldı, EKONOMİ, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
«Единая Россия» проверила условия пребывания детей в пришкольном лагере в Губкинском (ЯНАО)
Novosibirsk’te Birleşik Rusya Halk Programı kapsamında bir bulaşıcı hastalıklar hastanesi inşa edildi
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Stavropol’da bir çocuk dama şampiyonası düzenlendii