TFF 1. Lig’in 3. haftasında Adanaspor, lige 2’de 2 yaparak başlayan Ankara Keçiörengücü’nü ağırladı. Karşılaşmada gol sesi çıkmayınca taraflar sahadan bir puan ile ayrıldı.
TFF 1. Lig’de 3. haftanın açılış karşılaşmasında TRT SPOR’da yayınlanan mücadelede Adanaspor, sahasında Ankara Keçiörengücü ile golsüz berabere kaldı.
Mücadelenin 66. dakikasında Samet Akaydın direk kırmızı kart görerek Ankara Keçiörengücü’nü sahada 10 kişi bıraktı. Bu dakikadan sonra baskısını arttıran ev sahibi ekip gol bulamadı ve maç başladığı gibi bitti.
KAYNAK:TRT SPOR
Son Güncelleme: 26 Eylül 2020 | Etiketler: AB, Adana'da sessiz gece, AK PARTİ, ANKARA, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, EKONOMİ, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi