Gaziantep’te 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü, şehitlik ziyaretleri ile başladı.
Gaziantep Valisi Davut Gül ve İl protokolü hain darbe girişiminin 4. yıl dönümü kapsamında Asri Mezarlık ile Yeşilkent Mezarlığı Şehitliklerini ziyaret etti.
Kur’an-ı Kerim tilaveti akabinde İl Müftüsü Hüseyin Hazırlar tarafından şehitler için dua edilen ziyarette, şehit mezarlarına karanfil bırakılarak şehitlerin emaneti olan aileleri ile sohbet edildi, minnet duyguları iletildi.
Daha sonra Vali Gül ile protokol üyeleri Nurdağı İlçesi’ne geçerek Sakçagözü Mahallesinde ikamet eden 15 Temmuz Şehidi Şirin Diril’in ailesini ziyaret ettiler, şehidimiz Diril’i mezarı başında andılar.
Vali Gül, önceki günlerde de 15 Temmuz şehidi Seyit Ahmet Çakır’ın ailesini ve yine 15 Temmuz Gazisi Mehmet Alpaslan’ı evinde ziyaret etmişti.
Son Güncelleme: 15 Temmuz 2020 | Etiketler: 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü şehitlik ziyareti ile başladı, DAVUT GÜL, FATMA ŞAHİN, Gaziantep
Kaliningrad’da Birleşik Rusya, yaşlı nesil için dövüş sanatları eğitimi düzenliyor
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
«Единая Россия» провела в Казани форум рабочей молодежи
Birleşik Rusya’nın girişimiyle Ulyanovsk’ta Olimpiyat sporunun tarihi üzerine bir bilgi yarışması düzenlendi
По инициативе «Единой России» в Ульяновске провели квиз по истории Олимпийского спорта
Birleşik Rusya, Hantı-Mansi Özerk Okrugu’ndaki belediyelerde aile kutlamaları düzenledi